|
www.mojefantasy.fora.pl Forum Fantasy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deidarette
Paladyn
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Śro 22:44, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
szykuje się dobra zabawa "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/bigeyes.gif" alt=":hamster_bigeyes:" border="0" /> pomysł jest najważneijszy, potem jest tylko realizacja... no, ludzie decydować się i dołączać do projektu RPG!!! "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/want.gif" alt=":hamster_want:" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:21, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No my pomału zaczniemu grać, co mam nadzieję zachęci innych do gry i jakos sie ich wkręci "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" /> No ktoś musi być pierwszy "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_cool2.gif" alt="Cool" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deidarette
Paladyn
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Śro 23:23, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
dokładnie, tylko będzie się trzeba jakoś umówić (żeby potworzyć postacie, no i wreszcie zacząć) "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_grin.gif" alt="Very Happy" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:25, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Może w weekend "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_huh2.gif" alt="Question" border="0" />
Wtedy będę mieć pełen zarys fabuły no i opracuje umiejętnosći i rasy do naszych postaci, a wy będziecie sobie dobiwerać i wybierac jak wam sie podoba "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_cool2.gif" alt="Cool" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deidarette
Paladyn
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Śro 23:27, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
oo...jak dla mnie super!!! dobra, ja lecę "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_grin.gif" alt="Very Happy" border="0" /> (dobra wiadomość na koniec tygodnia...) "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:07, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no to już teraz zacznijcie ją sobie tworzyć jak ma mniej wiecej wygladac i jakies bio wymslcie... Pamiętajcie, że gra toczyc sie bezei we świecie współczesnym, będzie mroczna "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_evil.gif" alt="Twisted Evil" border="0" /> no i beda tma duza role odgrywaly wampirki, upiorki it. "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" /> .....No chya, że beda inne propozycje co do swiata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:46, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
"font-weight: bold">KROK I:</span>
Mamy do dyspozycji 15 punktów, które rozdysponować musimy pomiędzy następujące umiejętności:
SIŁA
WYTRZYMAŁOŚĆ
ZWINNOŚĆ
MAGIA
SPRYT (Tylko ludzcy bohaterowie)
"font-weight: bold">
KROK II</span>
Do tak przygotowanych umiejętności dodajemy kolejną ilość pkt. zgodna z wybraną przez nas nacją: wampir, dhampir, czlowiek, wilkołak i do karty postaci dopisujemy BONUSY w postaci nowych umiejętnoisci etc.
"font-weight: bold">Siła: </span>
Człowiek- tyle ile sobie przydzieliliście
Dhampir- 2
Wampir -4
Wilkołak- 6 Możliwy atak specjalny (furiai) czyli dodatkowy jeden punkt do wyniku (raz podczas walki). Można użyć kiedy się chce, jednak nie dwa razy pod rząd- czyli jak użyjemy podczas jednej walki w następnej zaraz po niej nie można, dopiero w kolejnej.
"font-weight: bold">Wytrzymałość:</span>
Człowiek- 2
Dhampir- 4 Jeżeli wybrałeś jako cechę swej postaci picie krwi to tak jak w przypadku wampira po udanej walce regeneruje ci się jeden punkt (jeśli straciłeś), jeśli nie wybrałeś tej cechy nic się nie dzieje.
Wampir- 6 i jeszcze taki niuans, po udanej walce regeneruje odnawia się jeden z utraconych punktów życia (jeśli straciłeś)
Wilkołak- 6 tak samo jak u wampira, tylko bez możliwości regeneracji.
"font-weight: bold">
Zwinność</span>
Człowiek- tyle ile sobie przydieliliście
Dhamir- rzut kostką + 2
Wampir- rzut kostką + 4
Wilkołak- 3
"font-weight: bold">Możliwość magii:</span>
Człowiek- ogólnie zero, chyba że profesja jaką wybierasz ma jakieś punkty magii
Dhampir- + 1
Wampir- 2 + któraś z dodatkowych cech:
LATANIE - wampir potrafi latać w pojęciu ludzkim. Nie jest w stanie wykonywać tego bardzo długo, ale jedynie na krótką chwilę. Punkty latania od 1-3
PRZEMIANA- Wampiry potrafią przemieniać się w nietoperze ale także we:, wilki, psy i mgłę. Wybierz jedną z w/w postaci i przydziel punkty przemiany od 1-3
HIPNOZA- wampir potrafi zahipnotyzować ofiarę. Posługuje się takim człowiekiem nie tylko w celu zaspokojenia głodu, ale również w innych sprawach. Mogły także kontrolować niektóre zwierzęta (wybierz dwie rasy zwierząt, które twój wampir będzie kontrolował). Punkty od 1-3
CZYTANIE W MYŚLACH- wampir potrafi w dowolnym momencie odczytać myśli ofiary. Punkty od 1-3.
Wilkołak- wcale nie posiada magii
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:04, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:51, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
[ wiem, że nie pisze sie posta pod postem- sama taki pkt. regulaminu ustanowiłam, ale by było przejżyście robie wyjątek]
"font-weight: bold">KROK III</span>
Cechy profesji/ rasy
Czyli dopisujecie sobie na karcie kolejne umiejętnoiści w postaci bonusów. Dodajecie kolejne punkty (jeśli trzeba) lub je odejmujecie (wszystko macie w opisie rasy. profesji. UWAGA "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/exclaim.gif" alt="Exclamation" border="0" /> : W przypadku umiejętności magicznych Bruji i Drauga (ras wampirycznych) nic nie dodajecie/ odejmujecie tylko wpisujecie w karcie tak jak jest w opisie rasy
RASY & PROFESJE
"font-weight: bold">Wilkołaki- </span>za dnia żyją jako ludzie, nocą zmieniają się w wilkołaki. Żywią się wtedy krwią i mięsem ludzkim. Ich moc jeszcze bardziej rośnie jeśli podczas pełni księżyca- wtedy też niestety nie jest w stanie kontrolować swojej mocy. Cechuje je duża siła i wytrzymałość. Kiedy użyją ataku o nazwie furia stają się nieobliczalne i wyjątkowo brutalne (czasem możecie pozwolić sobie na krwawe opisy podczas walki). Nie są niestety zbyt zwinne i nie posiadają zdolności magicznych, ani umiejętności magicznych. Jedyną bronią przeciw nim jest srebro.
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
BONUS: + „Furia”
"font-weight: bold">Człowiek- grając nim macie do wyboru trzy profesje:</span>
W przypadku dodatkowej umiejętności dla ludzi- sprytu macie tyle punktów ile sobie przydzieliliście (chyba, że w opisie profesji jest inaczej)
"font-weight: bold">Przypadkowy bohater- </span>czyli wszystkie umiejętności macie zgodne z opisem bez dodatkowych umiejętności czy premii. Podczas fabuły możecie rozwijać takie umiejętności jak zwinność i siła. Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Spryt
"font-weight: bold">Łowca- </span>Łowca ma 3 dodatkowe punkty, które dzielimy na 1 i 2 tzn. do każdej z dwóch wybranych umiejętności dodajemy albo jeden albo dwa punkty (nie mogą być trzy). Zna także jedno wybrane zaklęcie z magii życia i dwa z magii śmierci ( Magia- 2 pkt.)
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Spryt
Magia
BONUS: 3 punkty specjalne, które rozdzielasz do dwóch możliwości pomiędzy dodatkowymi.
"font-weight: bold">Oczytany- </span>umiejętności taki jak: siła, wytrzymałość i zwinność maleją o 2, jednak magie ma na poziomie czwartym. Zna trzy czary magii życia i dwa śmierci- lub odwrotnie. Potrafi także uczyć się zaklęć. Dzięki temu, że księgi nie są mu obce potrafi wyczytać, rozszyfrować informacje, których nie zauważy inna postać/ profesja.
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Spryt
Magia
BONUS: Uczy się nowych zaklęć i potrafi rozszyfrowywać wiadomości.
"font-weight: bold">Dhmapir.</span>
Mieszaniec, półczłowiek, półwampir, rodzący się z matki człowieka i ojca wampira (rzadko odwrotnie). Dhampir po ojcu dziedziczy pewne zdolności właściwe tylko wampirom Wybierasz sobie jedną ze specjalnych umiejętności wampirów i rzucasz kostką, a wynik dzielisz przez dwa). Z racji z tego, że są mieszańcami dziedziczą także cechy np. jeden dhampir może przebywać na świetle słonecznym, musi za to pić krew, inny nie może przebywać na słońcu, ale nie musi pić krwi, jeszcze inny może przebywać na słońcu i nie pić krwi. Może wcale się nie starzec, lub robić to b. powoli. Wariacje są dla was dowolne. Jednak jeśli wasz dhampir pije krew to podobnie jak w przypadku wampira po udanej walce regeneruje mu się jeden z utraconych punktów wytrzymałości. Potrafi także wyczuć wampira czy wilkołaka czego nie potrafi człowiek. Po matce-człowieku dhampiry dziedziczą przeważnie ludzkie słabości, uczucia, jak np. miłość, strach, nienawiść. Jest słabszy od wampirów, ale silniejszy niż człowiek.
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Magia
BONUS: Moc wyczucia istot nadprzyrodzonych, możliwa regeneracja.
"font-weight: bold">Profesje dla dhampirów:</span>
"font-weight: bold">Łowca- </span>Łowca ma 3 dodatkowe punkty, które dzielimy na 1 i 2 tzn. do każdej z dwóch wybranych umiejętności dodajemy albo jeden albo dwa punkty (nie mogą być trzy). Zna także jedno wybrane zaklęcia z magii życia i trzy z magii śmierci .
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Magia
"font-weight: bold">Oczytany-</span> Posiada magię na poziomie 5. Zna trzy czary magii życia i cztery śmierci. Dzięki temu, że księgi nie są mu obce potrafi wyczytać, rozszyfrować informacje, których nie zauważy inna postać/ profesja.
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Magia
BONUS: Potrafi rozszyfrowywać wiadomości.
"font-weight: bold">Wampiry.</span>
Nieśmiertelne istoty dla których jednak zabójcze jest światło słoneczne, kołek bądź srebrne poświęcone ostrze. Są zarówno silne jak i zwinne. Posiadają także dodatkową zdolność (którą opisałam w umiejętnościach postaci). Nienawidzą wilkołaków i gardzą ludźmi. By podtrzymać swe siły piją krew. Niektóre z nich lękaja się miejsc świętych lub poświęconych artefaktów (Rzuć dwa razy kostką i podziel na pół. Jeśli wyjdzie równy, większy cztery twój wampir nie boi się tego co święte, jeśli mniej nie możesz dotykać pewnych przedmiotów, ani wchodzić do niektórych miejsc).
"font-weight: bold">Profesje</span>:
"font-weight: bold">Stwórz nocy.</span>
Wszystkie umiejętności zgodne z podanymi wskazówkami
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Magia
BONUS: dwa wybrane zaklęcia z magii śmierci.
"font-weight: bold">Nekromanta.</span>
Wszystkie umiejętności zgodne z podanymi wskazówkami
Siła
Wytrzymałość
Zwinność
Magia
BONUS: możliwość przyzwania dwóch istot nadprzyrodzonych, znajomość pięciu zaklęć z magii śmierci i możliwość nauki kolejnych.
"font-weight: bold">Wybierając postać wampira masz możliwość wyboru spośród kolejnych ras:</span>
"font-weight: bold">Klasyczny- </span>nie będę się rozpisywać bo jest to znany nam wszystkim z filmów i literatury wizerunek wampira "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" /> Z umiejętnościami jakie podałam wcześniej dla tej postaci.
"font-weight: bold">Bruja</span>
Bruja to po hiszpańsku wiedźma. Gdy korzysta ze swych mocy przyjmuje postać strzygi- kobiety nietoperza. Nie tyczy się jej profesja „nekromanta”, gdyż sama w sobie posiada wszystkie umiejętności tej profesji + dwa kolejne zaklęcia wyjściowe. Potrafi także zmienić się w zwierzęta (dwa wybrane przez ciebie i zapisane wcześniej na karcie). Jej wyjściowe punkty magii to 7.
"font-weight: bold">Danag</span>
Ten wampir z Flilipin jest bardzo starym gatunkiem. Dlatego też podobnie jak w profesji „oczytany” (człowiek) potrafi czytać księgi i rozszyfrowywać symbole, potrafi także rozpoznać właściwą rasę upiora co pomaga mu znaleźć odpowiedni sposób na pokonanie wroga. Może pracować z ludżmi wiele lat, ale współpraca kończy się, gdy wspólnik zostanie zraniony. Trudno mu wtedy zapanować nad pragnieniem krwi.
"font-weight: bold">Draugr</span>
Islandia
Draugr to ożywiony nieboszczyk,. znany jest również jako Aptrgangr ('energiczny po śmierci' albo ten, kto spaceruje po śmierci). Draugr jest wędrującym nieumarłym, często wspominają o nim islandzkie sagi. Draugr ma we władaniu magiczne moce (Magia 6 + cztery zaklęcia z magii śmierci), zna przyszłość, potrafi kontrolować pogodę, zmieniać swój kształt (trzy dowolne postacie). Może również podróżować po ziemi magicznymi sposobami.
Jako że draug już raz umarł, tęsknił za rzeczami otaczającymi go w poprzednim życiu, zazdrościł tym, którzy nadal żyli. Czuł zimno, głód, tęsknotę za ukochaną osobą. By zabić draugr'a trzeba pokonać go w walce jeden na jednego. Następnie należy ściąć mu głowę mieczem.
"font-weight: bold">Nosferatu</span>
Rumunia. Nie oznacza jednak kogoś, kto umarł, jak większość pozostałych wampirów. Staje się nim nieślubne dziecko, którego matka i ojciec pochodzili z nieprawego łoża, bądź siódmy syn siódmego syna (siódma córka siódmej córki). Cechuje go wyjątkowa niechęć do swej rodziny i szpetny wygląd. Nie posiada umiejętności magicznych, a wszystkie inne umiejętności maleją o 2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:11, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deidarette
Paladyn
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Sob 14:41, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o wampiry, świetnym klanem jest też Tremere "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/love.gif" alt=":hamster_love:" border="0" /> albo Gangrel (ale to już chyba inna bajka) "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/xmas2_mrgreen.gif" alt="Mr. Green" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:18, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no ja stworzyłam coś po swojemu na podstawie info zaczerpniętych z neta
No czas na to bym przedstawiła wam moją postać "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/explain.gif" alt=":hamster_explain:" border="0" />
IMIĘ I NAZWISKO: Mary Bosworth
ZDJĘCIE:
[img]<a href="http://img381.imageshack.us/my.php?image=mbrg6.jpg" target="_blank" class="postlink">"http://img381.imageshack.us/img381/9871/mbrg6.th.jpg" border="0" /></a>[/img]
WIEK: 20 lat
RASA: dhampir
PROFESJA: Oczytana
UMIEJĘTNOŚCI:
Siła- 6
Wytrzymałość- 5
Zwinność- 7
Magia- 4
Czary: Magia życia 3 Magia śmierci 4
Bonusy: rozszyfrowywanie wiadomości, moc wyczucia istot nadprzyrodzonych, dodatkowa wampiryczna umiejętność: czytanie w myślach na poziomie 2
EKWIPUNEK:
Broń- niewielki sztylet
Dodatkowo: notes, list znaleziony przy ciele opeikuna, zapalniczka
CECHY POSTACI: (jako dhampira)
Córka ojca- wampira i matki- zwykłej śmiertelniczki. Po matce: odziedziczyła skłonności do silnej empatii, po ojcu: długowieczność, nie starzenie się po osiągnięciu wieku dorosłego , dobrze rozwinięte umiejętności takie jak: siła zwinność, predyspozycje do magii oraz umiejętność czytania w myślach. Może przebywać na świetle słonecznym i nie musi pić krwi (punkt jej życia nie regenerują się).
BIOGRAFIA:
Na początku naszej rozgrywki moja bohaterka nic nie wie o swoim wampirycznym pochodzeniu. Nie znała też swoich rodziców ponieważ umarli gdy była mała- ojciec gdy miała rok, a matka trzy. Od śmierci matki zaopiekował się nią stary przyjaciel jej rodziców sześćdziesięcioletni Jeffrey Goodman. Mary nigdy nie potrafiła zrozumieć czemu jej opiekun ze wszystkich sił starał się zaszczepić w niej zainteresowanie do wiedzy tajemnej: czytania mitologii, książek o dawnych cywilizacjach, o tematyce okultystycznej i archeologicznej, bestiariuszy i innych starych ksiąg których jej rówieśnicy raczej nie czytują. To właśnie dzięki swemu opiekunowi Mary ma tak duża wiedzę na temat wszelkich tajemnic i świata nadprzyrodzonego. Nie zdaje sobie sprawy jak bardzo jej się to przyda… Od małego też potrafiła wyczuć w innych ludziach coś czego nie potrafiła określić- coś co ich wyróżniało spośród innych ludzi. Za czasem spostrzegła, że potrafi wejść w ludzki umysł i czytać myśli kiedy tylko zechce…Teraz gdy zbliża się do ukończenia 20-stu lat jej umiejętności jakby narastały w sposób w który jest jej trudniej kontrolować….
Niedawno też spotkała ją osobista tragedia: ktoś z jakiegoś tajemniczego powodu zamordował jej opiekuna Jeffrey Goodman zostawiając na miejscu zbrodni dziwny list. To właśnie owy list skłonił moja bohaterkę by wyruszyła w podróż by rozwikłać zagadkę śmierci swego opiekuna, pomścić go, a zarazem nieświadomie wciągnąć się w wydarzenia jakie będą wchodzić w fabułę naszej gry "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Teraz czekam na wasze postacie "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/smile1.gif" alt=":hamster_smile:" border="0" /> Niedlugo dam też czary dostrepne dla waszych postaci i jako taki zarys fabuły, ale co do drugiego najpierw musze wiedziec ile osob chociazby na poczatek bedzie gralo by wiedziec jak wprowadzic poczatek "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_cool2.gif" alt="Cool" border="0" /> Jakby byly pytania co do tworzenia postaci- pisać "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:27, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franz
Bard
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 21:35, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Kilku uwag...
1. Mechanika chyba nie była by dobrym pomysłem... Przynajmniej moim zdaniem...
2. Chętnie się zgłaszam.
3. Kto prowadzi? Etain?
Edit: Co z wyposażeniem? Nie planuje grać wampirem dlatego tym bardziej mnie to interesuje "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Franz dnia Pon 21:39, 24 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:49, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1) Jaka "mechanika" "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/confused1.gif" alt=":hamster_confused:" border="0" />
2) Fajnie że mamy kolejnego chętnego, choć swego czasu zrobił sie zastój w tym temacie "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_roll.gif" alt="Rolling Eyes" border="0" />
3) Nad wyposażeniem jeszcze trzerba bedzie pomysleć. Mialam nawet dodac zaklecia i zasady ich stosowania i tak jakos zeszlo, że jeszcze nie dałam.
Ale postaram sie to nadrobić "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Grę (przynajmniej ten scenariusz) prowadzę ja, a kolejne ktoś inny (jak gra ruszy i po scenariuuszu bedziecie chcieli wiecej i znajdzie sie ktos z ciekawym pomyslem, to czmeu nie "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Jak sa jeszcze jakies propozycje/ zastrzeżenia to pytać "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franz
Bard
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 21:56, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mechanika, kostki się znaczy. Ale w sumie, wsio ryba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Etain
Starożytna
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:22, 02 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
OK. Zmienilam to o czym wspomnialeś- czyli wyelminowalam czynnik losowy (kostkę) wstawiąc zamaist niego punkty do przydzialu (wszystko opisane w dwóch wcześniejszych postach na temat tworzenia postaci). Dodalam też "font-weight: bold">ekwipunek:</span>
składa sie on z dowolnej (jednej "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/exclaim.gif" alt="Exclamation" border="0" /> ) broni i trzech przedmiotów (również dowolnych- przecież nigdy nie wiadomo co sie moze przydać). Ponadto w trakcie rozgrywki bedzie sie zbierac przedmioty wiec też będą dochodzić do ekwipunku....
"font-weight: bold">
Fabuła</span>
Toczyć się będzie w czasach teraźniejszych, w pewnym małym, klimatycznym miasteczku w któym przyslowiowo nic sie nigdy nie dzieje. Nasi bohaterowie trafią tam z jakiegoś powodu-każdy będzie indywidualny, ale z czasem zaczną sie łaczyć w całość i każdy z bohaterów odkryje powód dla którego znalazł sie w tym miejscu i odkryje skrywana tajemnice tego miejsca "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/explain.gif" alt=":hamster_explain:" border="0" />
Temat nieco "przysiadl", ale mam nadzieję, że dzieki tym "nowinkom" uda sie go nieco ożywić no i zgloszą sie chętni (któryhc z tego co pamietam było kilku "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/smile1.gif" alt=":hamster_smile:" border="0" /> no i moze nowi sie dołączą "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" /> ) i niebawem wreszcie z tym ruszymy- bo fajnie by bylo gdyby wypalilo. Czekam zatem na wasze postacie "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" /> Bo to bardzo mi pomoze
PS. Jakby były pytania i zastrzeżenia co do tworzenia postaci(bo zdaje sobie sprawe, zem oglam troche zagmatwac) to prosze pisac "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_cool2.gif" alt="Cool" border="0" />
PS.2- zaklecia do wyboru i sposób z ich korzystania dodam jeszcze w tym tygodniu, obiecuje "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_wink2.gif" alt="Wink" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Etain dnia Śro 23:28, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deidarette
Paladyn
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fabianów...wśród pól łąk i lasów ;))
|
Wysłany: Czw 19:54, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
jak na razie nie mam pomysłu na postać "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_cry2.gif" alt="Crying or Very sad" border="0" /> będę musiała trochę przysiąść i się nad nią zastanowić.... "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/gear_roll.gif" alt="Rolling Eyes" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|